Ga naar de hoofdinhoud

Afsluiten verbinding Kapelakkers- Veldstraat

Van "Meedenksessie mobiliteit omgeving Kapelakkers"

Ga naar het project

Er is geen sluipverkeer nodig! Gewoon volledig afsluiten aan de verbinding Kapelakkers- Veldstraat.

Dan is er nog steeds toegang tot het kerkhof , maar veel belangrijker dan zijn de voetgaangers en fietsers ( schoolgaande jeugd) beschermd tegen de doorflammende mobilisten.

Dat is met momenten meer autostrade dan een rustige wijk...

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marc Van Eyken
Geplaatst door:Marc Van Eyken
2 jaar geleden
Als "uitsluitend plaatselijk verkeer" geen realistische oplossing is (waar ik spijtig genoeg voor vrees) dan is het afsluiten van het doorgaand verkeer nog de enige echte oplossing om het sluipverkeer uit onze wijk te weren.

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld