contactpunt armoede
Van "Deel jouw originele zomeridee"
Ga naar het project
Omdat ik in de zomer af en toe overschot heb aan groenten of te veel soep of confituur maak, zou het fijn zijn om deze overschotten te kunnen schenken aan mensen die in armoede leven. Momenteel vind ik geen contactpunt of persoon waar ik terecht kan (heb dit opgezocht op internet maar vind niets in Malle).
Zou fijn zijn dat dit in samenwerking kan met bijv. het OCMW - mensen kunnen dan voedingsmiddelen afgeven op dit contactpunt, arme mensen kunnen naar dit contactpunt komen of eten kan aan hen bezorgd worden.
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Renaat Gijsermans
Geplaatst door:Renaat Gijsermans
6 jaar geleden
Je kan contact opnemen met het OCMW van Zoersel en vragen naar Jane of een andere verantwoordelijke van DE NETZAK.
Profiel van Katelijne Bervoets
Geplaatst door:Katelijne Bervoets
6 jaar geleden
Wat raad je me dan aan ? Contact op te nemen met het sociaal huis of overschotten naar de sociale kruidenier te brengen ?
Profiel van Renaat Gijsermans
Geplaatst door:Renaat Gijsermans
6 jaar geleden
Als Welzijnsschakel MALUBIMPA vragen wij al lang aan het Sociaal Huis Malle om samen te werken met de Sociale Kruidenier DE NETZAK te Zoersel.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Geen honger
Geen armoede
