Ga naar de hoofdinhoud

contactpunt armoede

Van "Deel jouw originele zomeridee"

Ga naar het project

Omdat ik in de zomer af en toe overschot heb aan groenten of te veel soep of confituur maak, zou het fijn zijn om deze overschotten te kunnen schenken aan mensen die in armoede leven. Momenteel vind ik geen contactpunt of persoon waar ik terecht kan (heb dit opgezocht op internet maar vind niets in Malle).

Zou fijn zijn dat dit in samenwerking kan met bijv. het OCMW - mensen kunnen dan voedingsmiddelen afgeven op dit contactpunt, arme mensen kunnen naar dit contactpunt komen of eten kan aan hen bezorgd worden.

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Je kan contact opnemen met het OCMW van Zoersel en vragen naar Jane of een andere verantwoordelijke van DE NETZAK.
    Wat raad je me dan aan ? Contact op te nemen met het sociaal huis of overschotten naar de sociale kruidenier te brengen ?
      Als Welzijnsschakel MALUBIMPA vragen wij al lang aan het Sociaal Huis Malle om samen te werken met de Sociale Kruidenier DE NETZAK te Zoersel.

        Delen

        Huidige status

        voorgesteld

        Tags

        Geen honger
        Geen armoede