Losloopgebied drieboompkesberg
Van "Wonen in Malle, hoe ziet dat eruit?"
Ga naar het project
De enige grote hondenweide welke in de natuur gelegen is kan je vinden in Oostmalle aan de voetbal. In de buurgemeenten kan je al grotere losloopgebieden in het bos vinden met een diversiteit aan begroeiing.
Een losloopgebied bij Drie boomkesberg zou een grote troef zijn vermits deze locatie al druk bezocht wordt voor te wandelen met je viervoeter. Een losloopgebied zou een uitstekende mogelijkheid zijn voor op een gecontroleerde manier uw hond uit/los te laten én een nieuwe ontmoetingsplaats voor Westmallenaren
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
