Ga naar de hoofdinhoud

Minder apartementen

Van "Wonen in Malle, hoe ziet dat eruit?"

Ga naar het project

Minder apartementsblokken,als men zo verder doet,blijft het geen mooi en gezellig dorp,maar meer een voorstad.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld