Minder apartementen
Van "Wonen in Malle, hoe ziet dat eruit?"
Ga naar het project
Minder apartementsblokken,als men zo verder doet,blijft het geen mooi en gezellig dorp,maar meer een voorstad.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
