Speelplein Irislaan
Van "Denk mee over speelplein Irislaan"
Ga naar het project
Leuk dat er iets zal veranderen aan het huidige pleintje. Het is altijd heel leuk om te zien hoe de kinderen samenspelen op en rond het plein.
Onze kinderen (7en 10 jaar) vonden het super leuk om mee na te kunnen denken en begonnen dan ook al snel ideetjes op te schrijven.
Een schommel, hinkelparcour, zandbak, glijbaan, klim- en klauterparcour waren al enkele van hun ideeën.
Voor een kabelbaan is de ruimte wat beperkt lijkt mij.
We zijn benieuwd!
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
