Ga naar de hoofdinhoud

terug dringen ziekte en verzuim door bundeling van krachten met dier en natuur

Van "2021 Jaar van de Ondernemer: bedankt voor jouw grinta!"

Ga naar het project

We leven op dit moment in een situatie waarin veel mensen eenzaam zijn, veel burn-out klachten en obesitas. Er zijn ook veel honden met obesitas. De gezondheid klachten en ziekmeldingen kost de maatschappij jaarlijks veel geld, honden die te dik zijn kosten veel geld. Graag zou ik een diëtist, dierenarts en ik als wandelcoach dit willen bundelen en daar een programma voor op zetten. mensen mee naar buiten wandelen, de hond in beweging zetten en bij kunnen praten over wat ze bezig houdt Dit alles in de natuur en in deze covid tijd kan het 1 op 1 of straks in groep. Natuur zet de geest open, bewegen is voor alles goed en laagdrempelig. Kosten omlaag gezondheid omhoog . dit alles kan particulier maar ook bij overheid diensten (bijv. politie)of bedrijfsleven functioneren waar ook behoorlijk wat ziekteverzuim is.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld